نظر میں حسن پیدا کر سنورجائے گا ویرانہ بھی ر جائے گا ویرانہ بھی

 

 

گلاس آدھا خالی ہے!!! کسی کو خالی نظر آتا ہے. کسی کو آدھا بھرا. یہ اپنا اپنا زاویہ نظر ہے. بالکل ایسے ہی جیسے یہ دنیا کسی انسان کو خدا کے حسن کی بہترین تصویر اور دو عالم کی خوبصورت تخلیق نظر آتی ہے اور کسی کے لئے یہ ایک بدصورت عذاب سے کم نہیں. حسن کائنات کی ایک معروف مثال صنف نازک ہے جو کسی کے لئے صنم ، جان من، لخت جگر اور شہزادی ہے اور وہی عورت کسی کے لئے چڑیل، کم عقل اور نحوست یا سر پڑی مصیبت ہے .

فرق کہاں ہے؟؟ انسان کی سوچ میں ، نظر میں یا مفعول جس کے بارے میں سوچا گیا؟؟ یا وہ تغیرات جو ہر ایک کے ساتھ الگ منسلک ہیں. زندگی کے جو رخ اور زاویہ ان پر کھلتے ہیں اسی کی تشریح ان کی سوچ کرتی ہے جو الفاظ کا لبادہ اوڑھ کر ظاہر آتی ہے.

کسی پہ زندگی کی مہربانیاں، اور کسی پہ وقت کی طغیانیاں.
کہیں کوئی اونچے محلات میں اور کہیں کوئی کھلے آسماں تلے
کسی کو دو وقت کی روٹی بھی میسر نہیں اور کسی کے دستر خوان میں جگہ نہیں کہ مزید رکھا جاسکے. کوئی اپنے پیاروں کے ساتھ رشتوں کی ڈور میں اور کہیں کچھے دھاگے

مختلف حالات انسان کے دل ودماغ پہ اثر ڈالتے ہیں . یہی چیز انسان پر حسن نظر یا بد نظر بن کر ابھرتی ہے کیونکہ وہ وہی سوچتا ہے جو بیتی ہے.

زمانے تغیرات اور وقت کی شرارتوں میں کوئی ایسا مطمئن نظر آتا یے جو یہ کہتا ہے کہ میرے رب دی سوہنی اوچی کائنات. جس کو جھونپڑی جنت لگتی ہے. جس کو ہر لمحہ اپنا رب دکھتا ہے جو کسی بھی چنگیز لمحے کو اپنے رب کے توکل سے جیت لیتا یے. اور صابر وشاکر یہی سوچتا ہے کہ یہ خدا کی آزمائش تھی. نفس مطمئنہ ہی حسن نظر رکھتا ہے کیونکہ وہ تاریک دشت میں بھی جگنو دیکھ لیتا یے. اس پہ اندھیرے کا خوف نہیں جگنو کی خوشی ہوتی ہے.

پس یہی حسن نظر پے جو حضرت بلال رض کو حبشی سے مؤذن رسول بنا گیا. یہی حسن نظر خدیجہ رض کو محمدصلی اللہ علیہ وسلم کی محبت اور قرب عطاکرگیا. یہی حسن نظر نے غاروں میں خدا دکھادیا اور جبرائیل قاصد اللہ بنا .

ایسا حسن نظر ہونا چاہیے کہ انسان مٹی سے سونا چن سکے.

دل کی آنکھ سے دیکھو تو یہ دنیا بڑی حسین ہے اور اگر دماغی توجیہات پہ چلے تو زرخیز بھی بنجر ہوجائیگی.

23.07.17

Earlene

TRUE PERSON, BLOGGER, WRITER, POET, EXPERT IN PHOTOSHOP AND VIDEO MAKING, GRAPHIC DESIGNER, CREATIVE DESIGNER, BOUTIQUE AND FASHION DESIGNER

Leave a Reply

  • (will not be published)